Digimon Paradijs
Digimon Paradijs
De Site
Welkom
Nieuws
Info
Digimon Analyzer
Digimon: The Movie
Seizoen 2
Het Verhaal
Karakters
Afleveringen
Titelsongs
Multimedia
Seizoen 1
Het Verhaal
Karakters
Afleveringen
Titelsongs
Plaatjes
Kleurplaten
Bewegende Plaatjes
Achtergronden
Ruilkaarten
Serie 1
Serie 2
Battle Cards
Starter Serie 1
Booster Serie 1
Booster Serie 2
Booster Serie 3
Movie Promo's
Games
Digimon World
Multimedia
Midi Files
Online Games
Woordzoeker
Schuifpuzzel
Contact
E-mail

6 - Overdell

Navigatie

Ga terug in oostelijke richting door Tropical Jungle en je komt uit bij Overdell. Misschien ben je al in staat om de Grey Lord's Mansion te verslaan, maar dat hangt een beetje af van de sterkte van je Digimon. In Overdell zal het je wel opgevallen zijn, dat er verdacht veel Darkrizamon het gebied bewaken. De twee wachters voor de poort van de begraafplaats zijn gemakkelijk te omzeilen, als je geen zin hebt in een gevecht. Loop dicht naar de meest linkse Darkrizamon en loop weg als hij achter je aan komt. Ren om hem heen en door de poort.

Bakemon
Op de begraafplaats vind je een Bakemon waar je mee kunt praten. Pas op dat je NIET met Soulmon praat. Soulmon dragen een hoed, Bakemon niet. Bakemon is niet al te slim en spreekt geen Engels. Hij stelt je drie vragen en je moet op deze vragen in de goede volgorde 'yes' of 'no' antwoorden en Bakemon zal naar de stad vertrekken. Als je wilt verstaan wat Bakemon zegt, moet je je eigen Bakemon-partner meenemen en deze kan dan vertalen wat Bakemon zegt. De juiste combinatie van antwoorden is: 'yes, yes, no'.

Je kunt naar Grey Lord's Mansion gaan, maar dat kan alleen als je Digimon een bepaald type virus Digimon is. Voorbeelden hiervan zijn: Numemon, Sukamon, Kuwagamon, Metal Greymon, Megadramon en Devimon. Je hoeft niet bang te zijn om een Numemon of Sukamon te gebruiken in een gevecht, want er zijn geen zware gevechten in de Mansion. Alleen SkullGreymon kan voor problemen zorgen.

In de Mansion zijn de meeste deuren afgesloten. Een deur is echter open en dat is de deur rechts van de trap. Hier is ook een toilet, voor het geval je Digimon nodig moet. Ga een paar schermen naar het westen en dan naar het zuiden waar je de eetkamer aantreft. Er komt een glinstering vanuit de open haard en bij nadere inspectie blijkt dit een sleutel te zijn, die de meeste deuren in de Mansion kan openen. Probeer nu zoveel mogelijk deuren uit, want veel afgesloten kamers bevatten Item Computers met allerhande chips voor je Digimon. Ga naar de kamer met de trap en ga de trap op. Je ziet nu twee Rockmon en twee Item Computers. Als je niet wilt vechten, moet je niet met de Rockmon praten. Ga naar het zuidoosten waar de grond verandert in een soort van metaal. Als je hier een beetje rondloopt breekt uiteindelijk de grond en val je naar beneden. En dat was ook de bedoeling.

Als je naar het noorden gaat kom je uit in een kamer met een doodskist. Bekijk de doodskist goed en je zult zien dat het een geheime deur is naar een geheim laboratorium. Myotismon ligt hier op de grond, zwak van de honger. Let op: Deze Myotismon is niet te vergelijken met die uit de tv-serie, deze is wel goedaardig. Je moet Myotismon wat meat brengen en dit kun je vinden in de koelkast, waarvoor hij je de sleutel geeft. Deze koelkast is te vinden ten westen van het toilet. De blauwe deur in de muur is de koelkast. Deze is echter leeg, iemand heeft het vlees gestolen. De Sculmon geven je een hint wie het gedaan heeft: 'return to where the stupid one gave you points.' Het gaat hier over Bakemon en de punten zijn de prosperity points die je kreeg toen hij naar de stad vertrok. Je moet nu de Mansion verlaten door de voordeur en als het goed is vind je hier een stuk meat. Neem dit mee en geef het aan Myotismon. Je kunt hem helaas niet rekruteren.

SkullGreymon
Myotismon was in zijn laboratorium bezig met een geheim project, dat is te vinden achter de deur met het krachtveld. Wat het is? Om hier achter te komen, ga je naar Shellmon's bulletin board en lees je het stukje over Myotismon. Vervolgens praat je met Angemon in Jijimon's huis. Hij vertelt dat je terug moet naar de Mansion voor tips. Ga naar de Mansion en ga naar de eetkamer boven waar Myotismon zich meestal bevind. Hij is hier niet, dus je gaat nu naar de kamer waar je hem voor het eerst tegenkwam. Jammer, hier is hij ook niet. Ga naar buiten en je wordt tegengehouden door Devimon. Je hoeft niet tegen hem te vechten, maar na het gesprek zul je ontdekken dat het krachtveld, dat het laboratorium eerst beschermde, is verdwenen. Ga er heen en neem de lift naar beneden. Ontwijk de twee Darkrizamon en je komt bij twee deuren. Beide deuren worden bewaakt, één door een Tekkamon, de andere door drie Darkrizamon. De laatste deur is niet echt, je moet die van Tekkamon hebben. Eenmaal door de deur zie je Myotismon liggen in een kooi. Ga naar het noorden en je wordt geconfronteerd met SkullGreymon, oftewel Myotismon's experiment! Als je hem weet te verslaan, verdwijnt hij. Ga terug naar Myotismon en help hem op te staan. Hij bedankt je en gaat terug naar zijn plek in de eetkamer. Praat hier nog eenmaal met hem en je hebt SkullGreymon gerekruteerd.

5 - Ancient Dino Region   #   Index   #   7 - Great Canyon

Paradijzen
Dragonball Paradijs
Hamtaro Paradijs
Medabots Paradijs
Pokemon Paradijs
Sailormoon Paradijs
Yu-Gi-Oh Paradijs
Kleurplaten Paradijs
Interessant!
Affiliates
Affiliate?